ToXiCaTeD.ToXiCaTeD.ToXiCaTeD.ToXiCaTeD.ToXiCaTeD

Saturday, January 23, 2010

1st LuRvE....post jiwang karat....taknak bc sdh...ha3

uWWWaaaaa!!
really sad la today psl hr ni besday my 1st lurve...
tp bengongnye...cinta sebelah pihak je pn...ha3
but after that...my heart jd lg keras pas frust tuww...

nak dijadikan citer, after frust ngan bdk ni...
aku cam tak tahu la perasaan falling in luv tu mcmne...
slalu unfortunate in luv...
the next boy that fall in luv wif me is my best fren...
but unluckily...tolak cinta die coz luv him as my fren..
the next boy, aku really into him la.....
tp pastu die frust ngan perangai bengong aku kot...
n lari mbawa dr tanpa khabar lama...
the next news yg aku dgr......die kmbali ke rahmatullah...
innalillah....

the next lurve, hepi+sedey+pahit+manis..
mcm2 ade....
ego type guy....yg aku dump sbb tak sure whether leh go on lg ngan die ke tak...

n the becoming....i dunt know...
is another best fren...
felt sorry for him bcoz i dunno how to love a fren...
actually i dont know what is luv anymore...hmmm~

HeLp Me!!

but for sure, i luv Allah, Rasulullah, My family, n my buddies......
XoXo



I guess...Who Loves Me??

1 comment:

  1. thanks..baru dapat tau saper wan di hati ija...

    ReplyDelete