ToXiCaTeD.ToXiCaTeD.ToXiCaTeD.ToXiCaTeD.ToXiCaTeD

Friday, January 22, 2010

DrAmA QuEeN.....!!

pernah beberapa fren bgtau aku ni jnis drama queen type....jolo ke dop, xhaula....
aku suka express feeling aku....kalo suka, aku wat suka.....kalo tak suka, biasenye aku syp je..
tp kalo tak suka giler...mmg aku tunjuk rr..ha3

teringat ble ms aku tak suka gler kat seseorg.....berikut adalah aksi2 yg aku lakukan
1) patahkan gigi jiran aku psl die kaco adik aku...
2) ketuk kpala bdk laki kelas aku ngan kayu sbb die cr psl (darjah 3)
3) tengking bdk nk curi moto tepi jalan...
4) aku n geng tahan kete mamat yg cr psl ngan ktorg ni kat tgh jln...
5) tempeleng sorg kwn laki ni sbb die cucuk pinggang aku...

nak dijadikan citer....
aku takkan kaco org, kalo org tak kaco aku....
tp hr ni,vadalah sorg bdk ni, aku tgh mrh ngan die ni...
rasa nak bg penangan je kat pipi die....walaupun penangan aku takla sakit mana...
tpk tgn kecik jek...huk3...
tp takpela.....Drama Queen pn kna pndai jg emosi...br jd lebih anggun gitu...ha3
anyway, mari sama2 renungkan firman allah dlm surah al-Hujurat :10

“Sesungguhnya orang-orang yang beriman itu adalah bersaudara, maka damaikanlah di antara dua saudara kamu (yang bertelingkah) itu; dan bertaqwalah kepada Allah supaya kamu beroleh rahmat."

mdh2n kite beroleh rahmatla ye.....


gurls, tryla baca buku ni.....tak rugi beli..
mekap kte bole beli...buku ni apela sgt...

sesuai wat pedoman hidup seharian, lagi2 yg mcm aku ni, slalu lalai n alpa akibat urusan dunia....

-end-

No comments:

Post a Comment